OURCIS
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

هدفنا هو التقدم والتطور والتغير و اصلاح الذات قبل الاخرين

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الذئاب الشيطانية

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
حنون

حنون

انثى
الكليه : هندسه

الذئاب الشيطانية Empty
مُساهمةموضوع: الذئاب الشيطانية   الذئاب الشيطانية Emptyالأحد مايو 24, 2009 7:57 pm

حسبيا الله ونعم الوكيل على كل واحد تسول له نفسه ويغتصب برائة انسانة بريئة مظلمومة فى الدنيا ويكسر برائتها ونفسها الايام دى كثرت مواضيع الاغتصاب اكثر من اللازم وتطورت بالرغم من وجود حكومة والاحكام ليه مبفتكروش ربنا قبل مابفكروا يعملوا الحاجة دى والله لو بايدى لكنت موت كل مغتصب اكتر من مرة مفكروش ائيه مستقبل ضحيتهم هيبقى مصيره ائيه مفتكروش ان ليهم اخوات ممكن يحصل معاهم كدة ولا الشهوة اكبر من تفكرهم بربنا وان ليهم اخوات ممكن يحصل معاهم كدة يجماعة والله ما فى احلى انك تعمل كل حاجة فى الحلال بس متستعجلش لائن دة زنبه فى الدنيا وزنبه فى الاخرة صعب يا جماعة والله والغريب انها بتكتر اوى الايام دى ومتعرفش ازا كانت البنت برغبتها ولا غصب عنها انا بناشد كل شاب انه يتقى الله مش اكتر يتقيه فى بنات الناس ويعرف ان لديه رقيب وانا محبتش اسميه ذئب بشرى لائنة ميستشهلش انه يبقى بشر زى كل البشر وربنا يهدى
بووكى .

بووكى .

انثى
الكليه : السن

بطاقة الشخصية
اللعب: غير عليها لماتسلم على الناس وليه يلمسو ايديها؟مايشاورو كده وخلاص و مهما تقولى عليا ده مجنون بيا وفيها ايه؟ عايزه واحد مع الجمال ده كله ازاى ميغيرش عليه؟ ده انا بموت لما بشوف حد عينه بتيجى عليكى ببقي عاوز اخد عنيه من قبل النظره ماتوصل ليكى بغير من اللى تكلمو ومن اللى كمان متكلموش من اى حلم بتحلمه وانت بعينيا مشفتهوش بغير كتير لو حد بيسلم عليك لو من بعيد في حد جت عينه في عينيك ان كنت عارفه ولا حتى متعرفوش نفسي لو تتداري منهم ولا اخبيك عن عيونهم وابقي عايزه اخدك وامشي وابعدك يا حبيبي عنهم

الذئاب الشيطانية Empty
مُساهمةموضوع: رد: الذئاب الشيطانية   الذئاب الشيطانية Emptyالأربعاء مايو 27, 2009 7:40 pm

f3ln ya 7annon 7asbna alah w n3m elwakel
b2t 7aga mo2rfa wlhy Mad
حنون

حنون

انثى
الكليه : هندسه

الذئاب الشيطانية Empty
مُساهمةموضوع: رد: الذئاب الشيطانية   الذئاب الشيطانية Emptyالأربعاء مايو 27, 2009 8:47 pm

تسلمى ع المروووووووووووووووور يابوووووووووكى

الذئاب الشيطانية
صفحة 1 من اصل 1